karinspyssel.blogg.se

Myshelg i sthlm

Publicerad 2012-12-03 20:04:00 i Julkort,

Jag hade en mysig helg i Stockholm, dock resulterade den i att jag blev rejält förkyld. Jag fick titta på en jättefin dansuppvisning och myst med kusinerna. I lördags var jag, mamma och pappa i Material som var en jätterolig affär. Där köpte jag mycket roligt pyssel bland annat rosor i olika färger och materialpaket till julkort. Materialpaketen innehöll ett färdigt julkort och 4 kort som man skulle göra likadana som det första. Det var perfekt lördagsunderhållning med två pysseltjejer. Det var lite pilligt och en riktig utmaning men det blev jättebra! Mamma gjorde ett kort, jag ett, Beata ett och Hillivi ett. Alla blev lite olika för man fick göra lite som man ville  även om man hade en beskrivning att titta på. Det gjorde tjejerna jättebra! På kortet nedan ser man mina och mammas kort. Tjejernas var mer fantasifulla, jag och mamma tog det säkra före det osäkra och gjorde inte så många förändringar. Jag sålde även endel kort i helgen så fick in lite pengar till min pysselkassa. :)

 
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela