karinspyssel.blogg.se

Pärlor

Publicerad 2013-08-17 17:56:36 i Allmänt,

Jag och Tobias var i Ghana i somras och där blev det inte så mycket pyssel men lite blev det allt med barnen. Men framförallt så köpte jag massor av pärlor i Ghana. De satt på snören från början när jag köpte dem, men så vill jag inte förvara pärlorna. Så jag har vikt 35 stycken pappersaskar som jag la pärlorna i. Det var dock fler olika sorters pärlor än 35 men eftersom att lådan inte var större så fick jag blanda pärlorna i askarna. Jag tycker att det blev väldigt bra med förvaringen även om askarna inte är superstabila när man ska plocka ur dem ut lådan. Men visst är pärlorna fina? Jag älskar dem! Dock så vet jag inte riktigt vad jag ska ha dem till. Men jag kommer nog på något! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela